niedziela, 28 listopada 2021

Raport #021

Zapraszam do lektury #021 wydania Raportu podsumowującego ostatni tydzień na blogach zrzeszonych wokół Wrota - polska sieć blogów bitewnych

Model tygodnia:

Leutnant with bodyguards od Telamona z Vae Victis

Powyżej możecie obejrzeć zdjęciu modelu tygodnia #020 wydania Raportu, natomiast głosować na najlepszy model #021 odcinka możecie na FB, w poniższym poście.


Galeria:

Recenzje:

  • Gonzo na łamach Black Grom Studio rozpakował blister z modelami Barbarians od SpellCrow do gry Argatoria.
  • Na DansE MacabrE zrecenzowałem Lego Zombie Kosmonautę od Scibor MM.
  • A Michał na DwarfCrypt zaprezentował zestaw Objective markers Shrine także od Scibor MM
  • Zaś Maniex na Maniexite zrecenzowałem zestaw farb Warpaints Air Starter Set od Army Painter.

Raporty bitewne i relacje:

Inne:

  • Merry na blogu 4 Generals podzielił się swoimi przemyśleniami na temat obserwatora lotniczego w Bolt Action.
  • Na DansE MacabrE opublikowałem kilka słów na temat Bretonni, zamieściłem kolejną część relacji z budowy budynku specjalnego na turniej Warheim FS - xXx oraz świętowałem 12-tą rocznicę założenia bloga.
  • A Gorekhan na blogu Diariusz RPG podzielił się wrażeniami z rozegrania pierwszej sesji rpg w świecie Bestii i Barbarzyńców.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz