niedziela, 12 września 2021

Raport #010

Nie wiedzieć kiedy, zleciało 10 tygodni od publikacji pierwszego wydania Raportu. Ciekawy jestem ile osób faktycznie czyta to, co tu piszę? Dlatego mówię sprawdzam, a każdy kto przeczyta ten wstęp niech napisze komentarz!

Z drugiej strony mam pytanie do blogerów, czy zauważyliście te kilka wejść więcej na wasze blogi z Wrót lub DansE MacabrE gdzie publikuję Raporty. W komentarzu dajcie też sami znać, czy wchodzicie na inne blogi klikając w odnośniki zamieszczone w podsumowaniach. 

Model tygodnia:

Raldoron od Maciejusa_exe z Bloga Maciejusa.

Galeria:

Recenzje:

  • Arbal na Coloured Dust opublikował pierwszą recenzję wydrukowanego w 3D modelu The Mandalorian.
  • Na DansE MacabrE zrecenzowałem modele Crossbowmen od Lead Adventure.
  • Z kolei na blogu Klubu Gier Historycznych możecie przeczytać kilka słów na temat gry planszowej Trzecie Powstanie 1921

Figurkowy Karnawał Blogowy:

  • Beszcza na łamach bloga beszcza bloguje... pomalował Berserkerów do Sagi.
  • Na DansE MacabrE zamieściłem zdjęcia Motłochu do Warheim FS pomalowanego w ramach wrześniowej edycji FKB.

Raporty bitewne:

Inne:

  • Beszcza na blogu beszcza bloguje... pokazał retropeceta na którym odpalił pierwszą część gry Quake.
  • Na DansE MacabrE opublikowałem kolejną porcję informacji na temat bretonnskiego Mousillon.
  • Gorekhan na blogu Diariusz RPG zamieścił kolejną relację z kampanii Kruki i Wrony.
  • Na GM Boardgame możecie przeczytać więcej o wyprzedaży figurek i nowych wzorach do BW: Lee.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz