niedziela, 5 września 2021

Raport #009

Wakacje minęły, a ja zapraszam Was do lektury #008 wydania Raportu zawierającego odnośniki do wpisów opublikowanych w minionym tygodniu na blogach zrzeszonych wokół Wrota - polska sieć blogów bitewnych

Model tygodnia:

Starblood Stalkers' Otapatl od Potsiata z Gangs of Mordheim.

Galeria:

Recenzje:

  • Na DansE MacabrE zrecenzowałem model Luther od HeresyLab

Figurkowy Karnawał Blogowy:

  • Szeperd na Bitewnym Zgiełku zaprezentował model Tuntematon sotilas.
  • Na DansE MacabrE opublikowałem zdjęcia budynków specjalnych.
  • Pepe na blogu Fantasy w miniaturze pochwalił się pomalowanymi Equites.
  • Potsiat na łamach bloga Gangs of Mordheim opublikował temat wrześniowej edycji Figurkowego Karnawału Blogoweg.
  • Z kolei Viluir na swoim blogu Rzuć 90K6! podsumowała sierpniową edycję Figurkowego Karnawału Blogowego.

Raporty bitewne:

  • Bartek na Asienieboje wargaming blog zamieścił relacje z bitew stoczonych na zasadach Black Powder oraz Hail Ceasar.
  • Natomiast Rafał na blogu Kaliber 28 mm podsumował kolejne potyczki stoczone w ramach kampanii Warheim FS.
  • Ufo na łamach bloga Krawaciarze podzielił się wrażeniami z dwudniowego turnieju Kings of War, który w dniach 28-29.08.2021 odbył się w Warszawie.
  • Ranger na blogu Kurier Kaledoński opublikował relację z bitwy stoczonej na zasadach gry A Song Of Ice And Fire.

Inne:

  • Na blogu DansE MacabrE opublikowałem podsumowanie miesiąca oraz zaprezentowałem Wóz Bojowy, który zbudowałem do Warheim FS.
  • Michał na łamach bloga DwarfCrypt napisał kilka słów na temat trwającej kampanii projektu Crystocracy od Dreamstone team.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz