niedziela, 30 czerwca 2019

Figurkowy Karnawał Blogowy - LVIII - Horda - Podsumowanie

Kamil na łamach swojego bloga Zielony Skaven podsumował #58 edycję Figurkowego Karnawału Blogowego, oryginalny możecie przeczytać TUTAJ.
qc


Witajcie łotry!!

Zawezwałem hordę i horda się stawiła!!
Dziękuję :)

Ale od początku, kolejna edycja Karnawału za nami, mamy kilku uczestników którzy podjęli się wymalowania hordy. Zobaczmy co zostało zmalowane :)

1) Pierwszy na wezwanie odpowiedział QC ze swoim Zwiadowczym Stadem Klanu Eshin, dodam od siebie że bardzo mi się podoba to malowanie, a sztandar jest taką małą perełką.

2) Kolejny wpis pojawił się na blogu Kostka Domina, i była to horda bersekerów Uruk-Hai, bardzo mi się te modele podobają, a sama horda wygląda iście złowieszczo.

3) W Karnawale wziął również udział Koyoth z bloga Shadow Grey, który zaprezentował hordę chowańców chaosu.  No przyznajcie sami że te figurki są obłędne.

4) Ostatni wpis był mój, zaprezentowałem hordę stu zombie.

I to tyle, dziękuję jeszcze raz wszystkim za udział!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz