poniedziałek, 8 grudnia 2014

Podsumowanie 3 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego.

Minął listopad szanowne państwo-draństwo pozwoli więc, że zamknę #3 edycję Figurkowego Karnawału Blogowego, której tematem był warsztat.

Jeśli dobrze liczę, to podobnie jak w poprzedniej edycji udział w zabawie wzięło 13 blogerów. Wychodzi na to, że sponsorem FKB został Rogaty Szczur...

Muszę przyznać, że w pierwszej połowie miesiąca obawiałem się nieco o frekwencję, bo zdawałem sobie sprawę, że temat który narzuciłem nie należał do najłatwiejszych. Na szczęście szanowne państwo-draństwo nie zawiodło i wzięło udział w zabawie publikując bardzo ciekawe wpisy prezentujące wasze warsztaty.

Poniżej znajduje się lista blogów na której opublikowano wpisy w ramach #3 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego ułożona w porządku alfabetycznym.
  1. Coloured Dust
  2. Danse Macabre
  3. Dziadu z lasu
  4. Eye of Madness
  5. Grot Orderly
  6. Hakostwo - Kapitan Hak
  7. Hakostwo - Skavenblight
  8. Krypta Królów
  9. Maniexite
  10. Picassawi
  11. Sobie maluję
  12. Valador
  13. Wojna w miniaturze
  14. Zielony Skaven
Mam nadzieję, że nie pominąłem żadnego z uczestników, aczkolwiek jest to możliwe bo nie wszyscy zgłosili swoje wpisy w komentarzach pod odpowiednim postem. Gdybym o kimś zapomniał to przypomnijcie się w komentarzu.

Na koniec mam jeszcze przyjemność ogłosić informację, że gospodarzem #4 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego będzie Maniex prowadzący bloga Maniexite i właśnie tam szukajcie wpisu zawierającego temat kolejnych edycji zabawy.

Odnośniki do podsumowań poprzednich edycji Figurkowego Karnawału Blogowego znajdziecie TUTAJ.

AKTUALIZACJA
Zaktualizowałem wpis dodając odnośnik do wpisu, który został opublikowany na blogu Eye of Madness, tym samym liczba uczestników #3 edycji FKB wzrosła do 14.

Ponadto Maniex na łamach swojego bloga Maniexite zamieścił już wpis z tematem #4 edycji FKB.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz