poniedziałek, 6 października 2014

Podsumowanie I edycji Figurkowego Karnawału Blogowego

Witam szanowne państwo-draństwo w nietypowym wpisie, który mam nadzieję niebawem już na stałe zagości na Wrotach

Jak uważni czytelnicy pamiętają, w Subiektywnym Podsumowaniu Tygodnia kilkukrotnie wspominałem o nowej inicjatywie Inkuba z bloga Wojna w miniaturze, który postanowił przenieść do naszego wargamingowego uniwersum ideę karnawału blogowego

Dziś mam przyjemność udostępnić wam, drodzy czytelnicy, podsumowanie pierwszej edycji.

A więc nie przedłużając oddaję głos Inkubowi:

I edycja Figurkowego Karnawału Blogowego dobiegła dziś końca. Wzięło w niej udział 13 osób, wliczając w to mnie, co - uważam - jest naprawdę niezłym wynikiem, jak na początek akcji. Po przemyśleniu sprawy proponuję jedną niewielką zmianę w zasadach. Prowadzący daną edycję wyznacza - spośród osób biorących w niej udział - tego, kto poprowadzi kolejną rundę. I tak, po wcześniejszym uzgodnieniu tego faktu z Gonzem (Black Grom Studio), to on poprowadzi kolejną część zabawy, a potem wyznaczy kolejnego prowadzącego. Temat II rundy zostanie podany już we wpisie na blogu Black Grom Studio.
Aktualizacja: Gonzo podał już temat II edycji na swoim blogu, w tym wpisie.
Poniżej odnośniki do wpisów z tej edycji:
1. Miniwojna - Figurkowy Karnawał Blogowy.
2. InquisitorPL - Tocząc się w karuzeli karnawałowego szaleństwa...3. Danse Macabre - Figurkowy Karnawał Blogowy. Część #1, Nasze początki figurkowo-bitewne.
4. Krypta Królów - Nasze początki figurkowo-bitewne.
5. Minas Kolmar - Genesis.
6. Operacja: Wargaming - Figurkowy karnawał blogowy - moje początki.
7. Black Grom Studio - Figurkowy Karnawał Blogowy odsłona pierwsza czyli nasze początki.
8. Bogowie Wojny - Napoleon - Figurkowy karnawał blogowy, czyli początki figurkowo-bitewne.
9. Hakostwo - Figurkowy Karnawał Blogowy (1) - miłe złego początki.
10. Dwarfcrypt - Miłość od pierwszego zagrania.
11.Dziadu z Lasu - Figurkowy Karnawał Blogowy - początki figurkowo-bitewne.
12. Blog Pietii - Figurkowy Karnawał Blogowy.
13. Maniexite - Figurkowy Karnawał Blogowy.
Mam nadzieję, że nikogo nie pominąłem. Jeśli jednak tak się stało, proszę o komentarz, poprawię co trzeba. Wszystkie wpisy przeczytałem, fajnie że tak wiele osób swoje początki widzi gdzieś tam w połowie lat 90. minionego wieku, często w okolicach pisma "Magia i Miecz". Dzięki za udział, ja już czekam na temat zaproponowany przez Gonza.
I korzystając z okazji pozwolę sobie od razu zacytować Gonza, który na łamach swojego bloga Black Grom Studio rozpoczął drugą edycję Figurkowego Karnawału Blogowego.

Po sukcesie pierwszej odsłony Figurkowego Karnawału Blogowego, czas na drugą. Muszę się przyznać, że miałem niemały problem z wyborem tematu. Karnawał "Figurkowy" to dość szerokie pojęcie, w którym zamyka się, malowanie kolekcjonerskich pocyców, wszelkie odmiany warhammerów ale też i wargamingi w każdej skali. Jak dobrać temat by każdy mógł coś o swoim hobby napisać? Pytanie o rozmiary kolekcji, cenę najdroższego modelu, procentowy stosunek pomalowanych do tych w zafoliowanych pudełkach dobrze ukrytych przed połowicami gdzieś za tylną ścianką tajnego pawlacza, są chyba nie na miejscu. Jako, że jestem skrzywiony figurkami do RPG i pochodnymi "warhammerów" z tej menażerii mógłbym wykroić masę fajnych pytań ale co z tymi którzy zbierają WWII, albo Napoleona? Poszedłem na kompromis, pytanie pozornie banalne, brzmi:
Który spośród modeli w Waszej kolekcji jest tym ulubionym, specjalnym, wyjątkowym i dlaczego?. 
Niniejszym zarzucam przynętę i idę przeglądać gabloty i skrzynki, gnębiąc się tym co wybrać. O swoim wyborze poinformuję, mam nadzieję, niebawem...

A szanownych wyWrotowców zachęcam do udziału w przedsięwzięciu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz