niedziela, 15 maja 2022

Raport #045

Zapraszam do lektury #045 wydania Raportu podsumowującego miniony tydzień na Wrota - polska sieć blogów bitewnych

Model tygodnia:

Knight of the Realm od Borgnine z Borgnine's Miniature Painting

Galeria:

  • MiSiO na Bitewnym Zgiełku pochwalił się efektami pracy swojego syna, który pomalował modele enforcer Jet Bikes do Firefight
  • Na Blogu Pietii możecie obejrzeć zdjęcia barbarzyńców od Artisan Guild.
  • Maciek na swoim Blogu Maciejusa pomalował model Blood Angels Chaplain do WH40k.
  • Borgnine na blogu Bornine's Miniature Painting opublikował zdjęcia kolejnego Knight of the Realm do WFB.
  • Na blogu DansE MacabrE zamieściłem zdjęcia Saurusa na Zimnokrwistym do Jaszczuroludzi z Lustrii do Warheim FS.
  • Michał na DwarfCrypt zaprezentował pomalowane modele Veteran Grenadiers Squad do Bolt Action.
  • Pepe na blogu Fantasy w miniaturze opublikował zdjęcia Plagogora oraz Akolity i Opętanego do Kultu Dzieci Zagłady do Warheim FS.
  • Potsiat na Gangs of Mordheim pochwalił się zdjęciami modelu Vyrkos Blood-Born do Warhammer Quest.
  • ZupkaChinska na swoim blogu Glued Fingers Blog pokazał zdjęcia modeli zakonu Thousand Sons do WH40k.

Recenzje:

  • Na blogu DansE MacabrE zrecenzowałem model Drunkard Dwarf od Scibor MM.
  • Hauptmann Wietzorek na blogu Winterkrieg podzielił się wrażeniami na temat zestawu Expansion - SdKfz 250/3 & 251/3 od Rubicon Models.

Inne:

  • Ponadto, na blogu DansE MacabrE podsumowałem kolejny etap prac na modułowym stołem z ruinami Mordheim, a także napisałem kilka słów na temat opuszczonej krasnoludzkich kopalni Karag Agrilwutraz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz