czwartek, 1 sierpnia 2019

Figurkowy Karnawał Blogowy LIX - Mój Warsztat - Podsumowanie

Kamil na łamach swojego bloga Zielony Skaven podsumował #59 edycję Figurkowego Karnawału Blogowego, oryginalny możecie przeczytać TUTAJ.
qc

Witajcie.

Miesiąc dobiegł końca, ta edycja festiwalu również. Zaproponowanie przeze mnie tematu warsztatowego miało tak na prawdę drugie dno, takie wakacyjne., chciałem żebyście się wybrali w podróż po warsztatach, takie coś mi się zrodziło w głowie.

Swoje pracownie zaprezentowało w sumie osiem osób, a dla wszystkich jest to wielka szansa zobaczyć te miejsca gdzie powstają maleńkie cudeńka.

Linki podam w kolejności ukazywania się.

1)  QC - aż trzy wpisy z tej okazji, zaprezentował zasady dotyczące machinwarsztat o jakim nawet nie pomyślałem, oraz na końcu swoje królestwo.

2) Bahior - na swoim blogu The Dark Oak, zaprezentował swój warsztat połączony z ciekawą recenzją, jaką? Zobaczcie sami.

3) Potsiat - pokazał że do tematu można podejść krótko i rzeczowo. Zresztą zerknijcie. 

4) Dziad z lasu - zwrócił uwagę na apki którym się chyba przyjrzę bliżej, ale żeby nie było warsztat też pokazał. 

5) Koyoth - no tutaj to widać że hobby bierze górę :)  Super miejscówka!

6) Viluir - pokazała nam ewolucję swojej miejscówki, bardzo fajny pomysł.

7) Kapitan Hak - był ostatnim z gości, powiem tylko że zazdroszczę porządku.

8) Zielony Skaven - na końcu moja norka.

Mam nadzieję że edycja Wam się podobała? Miło było ją dla Was poprowadzić, może kiedyś będzie mi jeszcze dane :)

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz