wtorek, 31 maja 2016

Podsumowanie XXI edycji Figurkowego Karnawału Blogowego

W imieniu Czakiego, który był gospodarzami dwudziestej edycji Figurkowego Karnawału Blogowego zapraszam szanowne państwo-draństwo do lektury podsumowania, które ukazało się także na łamach bloga Codename: Wargaming.

***

XXI edycja Figurkowego Karnawału Blogowego której miałem zaszczyt być gospodarzem za nami. Całą inicjatywę zapoczątkował Inkub  z bloga "Wojna w miniaturze". Tematem  XXI edycji był Oldschool. Frekwencja dopisała... i to bardzo! Temat który zaproponowałem najwyraźniej bardzo wielu blogowiczom się spodobał bo padł rekord wpisów - 18! Koledzy i koleżanki z blogosfery stanęli na wysokości zadania i obdarowali mnie wieloma zdjęciami pięknych oldschoolowych modeli. Przyznam szczerze że nie spodziewałem się aż takiego zainteresowania tematem i tym bardziej jestem zaszczycony że mogłem prowadzić obecną edycję! A oto i nasze wypociny w pigułce:









***
Wszystkim uczestnikom tej wspaniałej inicjatywy  jaką jest FBK serdecznie dziękuję za udział i gratuluję wspaniałe pomalowanych modeli. Mam nadzieję że nikogo nie pominąłem...
 Jako że moja rola w tej edycji dobiega końca, chce wyznaczyć swojego następcę. Gospodarzem XXII edycji Figurkowego Karnawału Blogowego zostaje Samhain z bloga Barak Warr. Powodzenia! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz