niedziela, 13 marca 2022

Raport #036

Zapraszam do lektury #036 podsumowania tygodnia na Wrota - polska sieć blogów bitewnych

Model tygodnia:

Athenian Armoured Hoplites od Pepe z bloga Fantasy w miniaturze.

Galeria:

Recenzje:

  • Na blogu DansE MacabrE opublikowałem recenzję modelu Goblin Chief on Dog od Scibor MM.
  • Michał na łamach bloga DwarfCrypt rozpakował blister z modelami Spartacus Slave Revolt set od Temple of the West.
  • Z kolei Ufo na łamach bloga Krawiaciarze podzielił się wrażeniami z używania farb Speedpaints od Army Painter.
  • Hauptmann Wietzorek na blogu Winterkrieg zaprezentował zawartość wypraski German Storage Set 2 od Rubicon Models.

Raporty bitewne:

Inne:

  • Na Blogu Tomka W. możecie zapoznać się z poradnikiem traktującym o budowie wiejskiej chaty do Flames of War.
  • Z kolei  łamach bloga DansE MacabrE zaprezentowałem gadżety dla uczestników turnieju Warheim FS - xXx, podsumowałem kolejny etap prac nad modułowym stołem z ruinami Mordheim, a także napisałem kilka słów na temat krasnoludzkiej twierdzy Karak Drazh w uniwersum Warhammer Fantasy oraz dostępnego na Storytel audiobooka Przebierańcy. Mike Carey.
  • Na GM Boardgames możecie zapoznać się z najnowszymi wiadomościami dotyczącymi kickstartera Gods of War: Lee.
  • Zaś Karol na blogu Najmita.net opublikował regulamin drużynowego turnieju Mordheim, który odbędzie się w Centrum Kultury i Biblioteki w Szczańcu (k. Świebodzina).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz