niedziela, 31 lipca 2016

Podsumowanie XXIII edycji Figurkowego Karnawału Blogowego

W imieniu Luca Lagao, który był gospodarzami dwudziestej trzeciej edycji Figurkowego Karnawału Blogowego zapraszam szanowne państwo-draństwo do lektury podsumowania, które ukazało się także na łamach bloga Gorzej się nie da....

***

Panie, Panowie.
Misie, misiaczki.
Zakończyła się dwudziesta trzecia edycja Karnawału. Kto jak się bawił? Kto dalej dopchnął swoją wrotkę? Kto dostał ekstazy opisując ów Symbol?
To wszystko mamy tutaj poniżej okraszone stosownym linkiem i zdjęciem :) Zapraszam do czytania, oglądania i co tam jeszcze chcecie robić ale wstydzicie się powiedzieć ;)
Mnie osobiście bardzo się podobało. Pierwszy raz coś takiego poprowadziłem i mam nadzieję, że nie ostatni. A tematy, jakby ktoś miał problem, mogę podpowiedzieć.
W każdym razie mam nadzieję, że plamy nie było.
A teraz już nie przeszkadzam.

A u mnie powstała szmata co ludzika przygniata


I to tyle. Frekwencja okrutna (łącznie ze mną 15!).

I na koniec (!) osobą (!!), która przejmie pałeczkę w tej jakże pasjonującej wyprawie poprzez nasze wspólne hobby JEST! (fanfary) Tomek co sobie maluje. :)

Tyle. Kurtyna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz