środa, 6 kwietnia 2016

Podsumowanie XIX edycji Figurkowego Karnawału Blogowego

W imieniu Pepe, który był gospodarzami dziewiętnastej edycji Figurkowego Karnawału Blogowego zapraszam szanowne państwo-draństwo do lektury podsumowania, które ukazało się także na łamach bloga Fantasy w miniaturze.
Temat XIX odsłony Figurkowego Karnawału Blogowego, który zaproponowałem wydawał mi się dosyć uniwersalny oraz całkiem łatwy w realizacji, mimo to przez długi czas poza deklaracjami nie było widać finalnych zgłoszeń. Normalnie już myślałem, że poległem wymyślając taki temat. Ale blogowicze nie zawiedli mnie i zaczęli zgłaszać swoje prace dopiero w ostatnich dniach marca. Dzisiaj pisząc tego posta mogę z ulgą odetchnąć i odtrąbić kolejny sukces jakże świetnej inicjatywy zapoczątkowanej przez Inkuba, którą jest Figurkowy Karnawał Blogowy. Po raz kolejny udało się zmobilizować sporą rzeszę naszego polskiego podwórka hobbystycznego i poniżej prezentuję aż trzynaście prac, to o jedną więcej niż w poprzedniej prowadzonej przeze mnie edycji FKB. Miłego oglądania, zachęcam do udziału w następnej edycji i gratuluję!

Niedowiarek Dziadu z Lasu jako pierwszy pochwalił się znacznikami do systemu Warzone. Gratulacje!!! Jesteś pierwszy :D




Goran zdecydował się uzupełnić regiment Trolli jakże pięknymi fillerami. Do ich wykonania wykorzystując elementy ze startera Skull Pass z systemu Warhammer Fantasy Battle.



Natomiast na blogu Twierdza Nieumarłych możemy znaleźć znaczniki zranienia.





Domyślałem się, że nie zabraknie też znaczników do systemu Mordheim. Potsiat mnie nie zawiódł i wykonał znaczniki spaczenia.




Na łamach bloga The Fantasy Hammer możemy zobaczyć znacznik biednego Nocnego Goblina, którego trafiła krasnoludzka kula armatnia.



Czaki z Codename Wargaming zaprezentował bardzo uniwersalny znacznik, oceńcie sami. Dodatkowo Czaki będzie gospodarzem kolejnej XX już edycji Figurkowego Karnawału Blogowego.



Tomasz z bloga Sobie maluję stworzył takie oto znaczniki.




Oczywiście nie mogło zabraknąć znaczników do Warheim. Autorem ich jest Quidam Corvus. Tak na marginesie świetne znaczniki.




Koyoth z Shadow Grey pochwalił się znacznikami okraszonymi soczystą zielenią. Widać wiosna idzie :D



Asterix z Valadoru dosłownie zasypał nas swoimi fillerami do armii Orcs & Goblins. Ja wybrałem tylko jeden moim skromnym zdaniem najlepszy ale chętnych odsyłam tutaj; do obejrzenia pozostałych.



Jedyna przedstawicielka płci pięknej czyli Skavenblight wykonała kawał dobrej roboty i stworzyła śliczne znaczniki mimo, że przeklęte. Oczywiście będą wykorzystane w Mordheim tudzież dodatkach do tego systemu.



Maniex to stały bywalec FKB. Nie zawiódł mnie i tym razem mimo, że zgłosił się jako ostatni.Ale za to znacznik zacny nam przedstawił... z zębami.



Na sam koniec zostawiłem swoje skromne znaczniki insektów do Warheim FS.



Wczoraj pisząc posta myślałem, że jestem ostatni :D Ale co poniektórzy spać nie mogą i zgłaszają się za pięć dwunasta ;)
Tak więc ostatnim uczestnikiem (trzynastym) oczywiście bardzo szczęśliwym jest Rafał, który prowadzi blog Barak Varr. Wykonał kawał dobrej roboty w postaci znacznika tur na krasnoludzką modłę ofc.



Reasumując znaczniki wygrały z fillerami 11:2. Dziękuję wszystkim za zabawę i do zobaczenia ponownie!!!
Gospodarzem dwudziestej edycji Figurkowego Karnawału Blogowego został Czaski z Codename: Wargaming.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz