środa, 2 września 2015

Podsumowanie XII edycji Figurkowego Karnawału Blogowego

W imieniu Dziada z Lasu, który był gospodarzem dwunastej edycji Figurkowego Karnawału Blogowego zapraszam szanowne państwo-draństwo do lektury podsumowania, które ukazało się także na łamach bloga Dziadu z Lasu.


Ok, miesiąc się skończył, czas na podsumowanie dwunastej edycji FKB. Dziękuję wszystkim uczestniczącym, frekwencja mnie zaskoczyła bo bałem się że temat jest zbyt abstrakcyjny. Obiecuję że jeżeli kiedyś FKB do mnie wróci to temat będzie jeszcze głupszy :D Ale do rzeczy:

Orczyca na hoverboardzie(!) od Skavenblight z Hakostwa




Agent Kartelu od Tomka Sierakowskiego z Sobie Maluję




Czarodziejka Kolekcjonerki z LOTR and some more




Dark Elf od Koyotha z Shadow Grey




Inkwizycja od Quidam Corvusa z Dance Macabre




Filip z nianią Asterixa z Valadoru




High Elf Inkuba z Wojny w Miniaturze




Zodgrodd Wortsnagga Maniexa z Maniexite :)




Gobliny Michała Kucharskiego z Dwarf Crypt




Reverend Moira Pietii z Bloga Pietii :D




He-Man Potsiata z Gangs of Mordheim




I mój ludek





Jeszcze raz bardzo dziękuję wszystkim uczestnikom! Gospodarzem kolejnej edycji zgodził się być Pietia. (podlinkuję do konkretnego wpisu jak będzie :))

Edit: Jest już nowy temat: Budujemy nowy dom.

1 komentarz:

  1. Uhuhu, dużo różu było w tym miesiącu na blogach. Mam nadzieje na kolejny taki temat, który mnie osobiście przypominał grę w skojarzenia. Po poważnych tematach typu który swiat? stanowi to miłą odmianę.

    PS. Skavenbligh, różowy Shrek rzadzi!

    OdpowiedzUsuń