poniedziałek, 3 listopada 2014

Podsumowanie II edycji Figurkowego Karnawału Blogowego

W imieniu Ancestora, który był gospodarzem drugiej edycji Figurkowego Karnawału Blogowego zapraszam szanowne państwo-draństwo do lektury podsumowania, które ukazało się także na łamach bloga Black Grom Studio.
Miesiąc minął, nadszedł czas by zakończyć i podsumować, drugą edycję Figurkowego Karnawału Blogowego. Tematem była ulubiona figurka, temat wydawał mi się dość ciekawy i nośny. Nie zawiodłem się było co poczytać. Udział wzięli, chronologicznie wg czasu reakcji:
1.Danse Macabre - Figurkowy Karnawał Blogowy. Część #2, ulubiony model
2.Dwarfcrypt - Karnawał w kolorze farbowanego irokeza! 
3.Maniexite - Figurkowy Karnawał Blogowy II 
4.Kapitan Hak - Figurkowy Karnawał Blogowy (2) - ulubiona figurka Kapitana Haka 
5.Miniwojna - II edycja Figurkowego Karnawału Blogowego: ulubiony model 
6.SWARM - Figurkowy Karnawał Blogowy II 
7.Skavenblight - Figurkowy Karnawał Blogowy (2) - na tropie ulubionej figurki Skavenblight 
8.Blog Maciejusa - Figurkowy Karnawał Blogowy II Edycja 
9.Operacja: Wargaming - II edycja Figurkowego Karnawału Blogowego: ulubiony model 
10. Krypta Królów - Przełomowa figurka w kolekcji 
11. CODENAME: Wargaming - Figurkowy karnawał blogowy vol. 2 - ulubiona figurka 
12. Picassawi - Back to the past - czyli jak to się zaczęło :) (z aktualizacją) 
13. Black Grom Studio - Figurkowy Karnawał Blogowy odsłona druga czyli ulubiony model 
Wydaje mi się, że nikogo nie pominąłem. Dziękuję wszystkim za udział i niniejszym przekazuję pałeczkę Quidam Corvusowi.
 -- ...a w wolnej chwili zawsze: http://blackgromstudio.blogspot.com
Jednocześnie mam przyjemność ogłosić, iż tematem trzeciej edycji Figurkowego Karnawału Blogowego jest warsztat, czyli wasze miejsce pracy w którym uskuteczniacie swoje hobby.
Mój wpis znajdziecie na blogu Danse Macabre, także tam zamieszczajcie odnośniki do waszych postów. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz